127 keer bekeken

Gridpuzzel33 I4

• zondag 26 juni 2022 @ 17:04
    reactie op (#19) ans49

• zondag 26 juni 2022 @ 16:53

Gewoon een plaatje van Napoleon zou te simpel zijn geweest maar dat ik het jullie zo moeilijk zou maken......

Sorry

• zondag 26 juni 2022 @ 16:31
    reactie op (#16) quakje

Quote: quakje

zondag 26 juni 2022 @ 15:49

Owowowwwwww, dat was dus goed fout !!!!!

dacht dat ik met de adelaar van napoleon goed zat

• zondag 26 juni 2022 @ 15:49

Owowowwwwww, dat was dus goed fout !!!!!

• zondag 26 juni 2022 @ 13:47
    reactie op (#14) t-h-e-l-m-a

Quote: t-h-e-l-m-a

zondag 26 juni 2022 @ 13:31

PFF dus toch, dat was mijn eerste keus. Maar ik snapte die snoepjes niet. Alleen de naam. Had dus ook een foto van Napoleon kunnen zijn. Ik heb me op het verkeerde been laten zetten door die vele kleuren van snoepjes. Uithuilen en opnieuw beginnen 

en ik dach een Kameleon vanwege die gekleurde snoepjes  wat die veranderd ook van kleur ;)

• zondag 26 juni 2022 @ 13:31
    reactie op (#12) Marilyn_Presley

Quote: Marilyn_Presley

zaterdag 25 juni 2022 @ 21:25

Oplossing: De Napoleonvis op  I4   Geen winnaars deze keer, opnieuw beginnen dus!I4  De Napoleonvis (Cheilinus undulatus) is een vis die onder andere voor komt in de Rode zee en de Arabische Zee. Deze lipvis kan 2.30 meter lang worden. Ze komen voor langs rifhellingen en 'dropoffs', en soms ook op laguneriffen. Napoleonvissen zijn van nature zeer nieuwsgierig, zij naderen duikers tot op enkele meters en inspecteren hen dan met hun indrukwekkende ogen. De Napoleonvis is dan ook bij elke duiker een graag geziene en bijzonder geliefde vis.De Napoleonvis is de grootste en zwaarste lipvis (tot 190 kg). Ze zijn herkenbaar aan de enorme grootte en de bult op het voorhoofd. Hij voedt zich vooral met weekdieren. Ze komen voor op een diepte tot 60 meter.In sommige landen wordt hij gevangen voor consumptie. Vooral in Oost-Azië is de vis populair. De soort staat op de Rode Lijst van de IUCN als "Bedreigd". Een goed antwoord veranderd en een goed antwoord met de verkeerde letter/cijfercombi. Heel jammer maar we beginnen gewoon opnieuw toch? 

PFF dus toch, dat was mijn eerste keus. Maar ik snapte die snoepjes niet. Alleen de naam. Had dus ook een foto van Napoleon kunnen zijn. Ik heb me op het verkeerde been laten zetten door die vele kleuren van snoepjes. 

Uithuilen en opnieuw beginnen 

• zondag 26 juni 2022 @ 12:36
    reactie op (#12) Marilyn_Presley

hhmmm jammer maar helaas

• zaterdag 25 juni 2022 @ 21:25

Oplossing: De Napoleonvis op  I4   Geen winnaars deze keer, opnieuw beginnen dus!

I4  De Napoleonvis (Cheilinus undulatus) is een vis die onder andere voor komt in de Rode zee en de Arabische Zee. Deze lipvis kan 2.30 meter lang worden. Ze komen voor langs rifhellingen en 'dropoffs', en soms ook op laguneriffen. Napoleonvissen zijn van nature zeer nieuwsgierig, zij naderen duikers tot op enkele meters en inspecteren hen dan met hun indrukwekkende ogen. De Napoleonvis is dan ook bij elke duiker een graag geziene en bijzonder geliefde vis.

De Napoleonvis is de grootste en zwaarste lipvis (tot 190 kg). Ze zijn herkenbaar aan de enorme grootte en de bult op het voorhoofd. Hij voedt zich vooral met weekdieren. Ze komen voor op een diepte tot 60 meter.

In sommige landen wordt hij gevangen voor consumptie. Vooral in Oost-Azië is de vis populair. De soort staat op de Rode Lijst van de IUCN als "Bedreigd".

Een goed antwoord veranderd en een goed antwoord met de verkeerde letter/cijfercombi. Heel jammer maar we beginnen gewoon opnieuw toch? 

• dinsdag 07 juni 2022 @ 22:35
    reactie op (#1) Marilyn_Presley

Hoihoi, ik heb een cp-tje gestuurd.