95 keer bekeken

Het kromme met de testen

• woensdag 06 april 2022 @ 18:42
    reactie op (#1) The_Borg

Quote: The_Borg

zondag 03 april 2022 @ 14:32

Vanaf deze week mag je volledig vertrouwen op de zelftest, terwijl gebleken is dat de PCR-test die door de GGD wordt afgenomen is vele malen meer betrouwbaar is.Zo testte ik vorige week negatief met de zelftest, maar positief met de PCR-test.En nu komt het: In de coronacheck-app heb ik de PCR-test toegevoegd. Die test zorgt ervoor dat er automatisch een internationaal herstelbewijs wordt toegevoegd in de app die 10 dagen na in quarantaine gaan volautomatisch geldig wordt zonder dat er nog een controle-test aan te pas komt. Of je je nu goed voelt of niet, je hebt een herstelbewijs op zak, en niemand kan je nog wat maken.Dat testen is een wassen neus geworden.

Ach, handig als je een paar dagen geen zin hebt in werken 

• dinsdag 05 april 2022 @ 18:12
    reactie op (#1) The_Borg

Precies, ik krijg steeds meer het idee dat men de teugels op alle terreinen laat vieren. Na drie vaccinaties ben ik wel ziek, maar ik ben vaak genoeg veel zieker geweest, en kennelijk ervaren verreweg de meeste mensen het zo. Dat is ook bij de overheid helder, waardoor regels ineens minder belangrijk lijken.

• zondag 03 april 2022 @ 14:32

Vanaf deze week mag je volledig vertrouwen op de zelftest, terwijl gebleken is dat de PCR-test die door de GGD wordt afgenomen is vele malen meer betrouwbaar is.
    Zo testte ik vorige week negatief met de zelftest, maar positief met de PCR-test.

En nu komt het: In de coronacheck-app heb ik de PCR-test toegevoegd. Die test zorgt ervoor dat er automatisch een internationaal herstelbewijs wordt toegevoegd in de app die 10 dagen na in quarantaine gaan volautomatisch geldig wordt zonder dat er nog een controle-test aan te pas komt. Of je je nu goed voelt of niet, je hebt een herstelbewijs op zak, en niemand kan je nog wat maken.

Dat testen is een wassen neus geworden.

The_Borg | Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana. handtekeningafbeelding