212 keer bekeken

Vakantie met een nabrander

• vrijdag 01 april 2022 @ 20:43
    reactie op (#1) The_Borg

Quote: The_Borg

dinsdag 29 maart 2022 @ 00:41

De afgelopen twee weken waren m'n vrouw en ik samen met m'n dochter en vriend in Ierland een rondreis aan het maken.In Galway hebben we St. Patricks day gevierd, onze zoon en zijn vriendin waren daar ook bij. Toen waren we met z'n zessen.Met z'n zessen zijn we vorig weekend een stukje verder getrokken langs de atlantische kust. Prachtig allemaal. Die maandag zijn m'n zoon en zijn vriendin weer naar huis vertrokken in Whitegate, vlak bij Middleton (waar de Jameson destilleerderij staat) .Wij zijn met z'n vieren verder getrokken de Wicklow Mountains in. We werden toen tegelijkertijd allemaal snotterig, moesten veel hoesten en voelden ons flink verkouden. We waren niet koortsig maar de verkoudheid was hardnekkig. Tegen het einde van de week appte mijn zoon dat hij verkouden was en een zelftest had gedaan die negatief was. Wij terug appen "goh! da's ook toevallig wij met z'n vieren zijn ook verkouden. Afgelopen zondag hebben we ze nog even gezien en m'n zoon had een PCR-test laten afnemen maar had nog geen uitslag. Toen we zondagavond op het vliegveld zaten om terug te vliegen appte hij weer met de uitslag. Hij heeft Covid. We zijn heel stiekum teruggevlogen naar Nederland, mondkapjes op.Vandaag is m'n dochter getest: Ook zij heeft Covid. Haar vriend is ook getest later op de dag en heeft nog geen uitslag. Mijn vrouw en ik gaan morgenochtend testen. Ik denk dat we Covid hebben ondanks dat de thuistest zegt dat we negatief zijn.We hebben waarschijnlijk de nieuwe variant. Ben ik ff blij dat we allemaal gevaccineerd zijn!Oh... en de vriendin van m'n zoon, die is negatief getest. Die is heel blij want die vliegt volgende week voor een paar dagen voor haar werk naar de VS. Mijn zoon is dus thuis in quarantaine.

Dat is oeps. Gelukkig hebben jullie wel een mooie vakantie gehad als ik het zo lees. 

Hoop dat jullie er niet te ziek van worden .

Beterschap

• vrijdag 01 april 2022 @ 20:05

Beterschap! 

• vrijdag 01 april 2022 @ 10:42
    reactie op (#11) The_Borg

en gaat  het allemaal een beetje samen met je vrouw
    Niet al te beroerd..

• vrijdag 01 april 2022 @ 00:09

Ik heb mijn positieve testuitslag toegevoegd in de coronacheck-app.

Mijn internationale herstelbewijs wordt automatisch geldig op 09-04-2022 om 02:00 uur.

Daarvoor hoef ik niet getest te worden.

The_Borg | Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana. handtekeningafbeelding
  • donderdag 31 maart 2022 @ 17:46
    reactie op (#6) The_Borg

dinsdag 29 maart 2022 @ 17:56

Testuitslag net binnen.Positief! Wij allemaal.Wat we ervaren is: een stevige verkoudheid. Slijm ophoesten en verstopte holtes. Dat is het eigenlijk.

Beterschap. 

• woensdag 30 maart 2022 @ 12:12
    reactie op (#6) The_Borg

Testuitslag net binnen.Positief! Wij allemaal.Wat we ervaren is: een stevige verkoudheid. Slijm ophoesten en verstopte holtes. Dat is het eigenlijk.

Dat is even balen Gerrit
    Maar als het daarbij blijft En je bent thuis:)
    Beterschap samen

• dinsdag 29 maart 2022 @ 20:05
    reactie op (#6) The_Borg

Dat hoor je over het algemeen bij de huidige besmettingen.

Beterschap voor allen!

• dinsdag 29 maart 2022 @ 18:01
    reactie op (#6) The_Borg

Beterschap 

• dinsdag 29 maart 2022 @ 17:56

Testuitslag net binnen.
    Positief! Wij allemaal.

Wat we ervaren is: een stevige verkoudheid. Slijm ophoesten en verstopte holtes. Dat is het eigenlijk.

The_Borg | Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana. handtekeningafbeelding
  • dinsdag 29 maart 2022 @ 15:51
    reactie op (#4) Peris

Bij mij op het werk is ook iemand die Corona heeft die is goed ziek! ( ik moet er wel bij vermelden dat ze zich niet heeft laten vaccineren) . Tja die heb je er ook no tussen zitten.