98 keer bekeken

En we zijn terug naar het oude normaal

• zaterdag 26 februari 2022 @ 09:27
    reactie op (#4) stam1951

Quote: stam1951

zaterdag 26 februari 2022 @ 07:44

Ik denk dat op een gegeven moment toch ook wel weer zal verdwijnen, bij mijn zoon op zijn werk was het bij de eerste lockdoun dat alle medewerkers thuis werkte mijn zoon was met 1 andere colega aanwezig beide konden niet thuis werken, bij de tweede lockdoun was er al meer collega's op het werk. en bij de laatste lockdoun waren de meeste gewoon op het werk.

In een bedrijf ligt dat natuurlijk anders dan bij de gemeente waarbik werk. Dat heb ik de afgelopen jaren wel duidelijk gemerkt! Het zijn en blijven ambtenaren. 

• zaterdag 26 februari 2022 @ 07:44
    reactie op (#1) Susan-

Ik denk dat op een gegeven moment toch ook wel weer zal verdwijnen, bij mijn zoon op zijn werk was het bij de eerste lockdoun dat alle medewerkers thuis werkte mijn zoon was met 1 andere colega aanwezig beide konden niet thuis werken, bij de tweede lockdoun was er al meer collega's op het werk. en bij de laatste lockdoun waren de meeste gewoon op het werk.

handtekeningafbeelding
  • vrijdag 25 februari 2022 @ 17:14
    reactie op (#2) Peris

Ik zie wel hoe het verder gaat. Ze vroegen of ik er zin in had om weer te werken, ik zei nou die moet weer komen. Wat verwacht je na 2 jaar daar weer tekomen dat gaat niet zomaar. En dan met al die veranderingen die er komen gaan, moet ik ook nog aan wennen. 
    het gaat mij om weer tussen de mensen te komen. 
    ik liep vaak tegen me zelf aan omdat ik met niemand kon praten omdat ik maar alleen ben. En natuurlijk iets nuttigs te kunnen doen weer.

• vrijdag 25 februari 2022 @ 15:42
    reactie op (#1) Susan-

Gelukkig heb ik nooit met thuiswerken te maken gehad, want voor mij is er altijd een duidelijke scheiding tussen werk en privé geweest. Mijn eerste stap zou direct weer naar kantoor geweest zijn na beëindiging van de verplichting.

Maar goed, ik heb inderdaad gelezen dat heel veel mensen thuiswerken geweldig vinden. Dus het "oude" normaal zal nooit helemaal terugkomen.

• vrijdag 25 februari 2022 @ 07:53

We zijn weer terug naar het oude normaal. Alleen de mondkapjes in het openbaar vervoer zijn nog gebleven.  Het thuiswerken advies is er ook nog en dat merk ik op mijn werk . Alles is daar veranderd ze vinden het zo fijn om thuis te werken dat ze dat gewoon blijven doen.

Hier start de carnaval zonder grote evenementen.