fanfan

326 keer bekeken

Familie in quarantaine

• donderdag 13 januari 2022 @ 23:35
    reactie op (#14) Susan-

Quote: Susan-

donderdag 13 januari 2022 @ 07:26

Ik had mijn broer gisteren aan de telefoon, terwijl hij uren met die zoon in de auto heeft gezeten op de terug weg is hij negatief getest zijn partnet positief. Ze hebben beide geen klachten.

ja ze zoeken nog altijd waarom de ene wel besmet raakt en de andere niet, het zou met T-cellen te maken hebben. Heeft  mss iets met immuniteit tegen verkoudheden te maken. 

http://stempeldozen.clubs.nl
    http://mijn-aquarelplekske.clubs.nl
    http://het-kaartenrek-van-Piuma.clubs.nl
  • donderdag 13 januari 2022 @ 09:04
    reactie op (#14) Susan-

donderdag 13 januari 2022 @ 07:26

Ik had mijn broer gisteren aan de telefoon, terwijl hij uren met die zoon in de auto heeft gezeten op de terug weg is hij negatief getest zijn partnet positief. Ze hebben beide geen klachten.

Fijn dat je broer negatief getest is, Susan.

• donderdag 13 januari 2022 @ 07:26
    reactie op (#13) Peris

• dinsdag 11 januari 2022 @ 13:44
    reactie op (#10) t-h-e-l-m-a

Quote: t-h-e-l-m-a

dinsdag 11 januari 2022 @ 12:34

Toch niet alleen de jeugd?

Ik begrijp de onvrede van iedereen: jong en oud. Ik sta ook helemaal niet achter de huidige lockdown. Er is ook steeds minder draagkracht voor. Eens barst toch de bom en dan kan de overheid beslissen wat ze willen.

• dinsdag 11 januari 2022 @ 13:26
    reactie op (#11) Susan-

dinsdag 11 januari 2022 @ 13:00

Nou ja als je zag hoeveel mensen naar belgie gingen om te fun shoppen enzo . En dat terwijl er werd gewaarschuwd omdat niet te doen. 

Ook genoeg 30+ deden dat hoor. Dom natuurlijk, maar zoiets moeten ze dan ook europees aanpakken met die open grenzen.

• dinsdag 11 januari 2022 @ 13:00
    reactie op (#10) t-h-e-l-m-a

Nou ja als je zag hoeveel mensen naar belgie gingen om te fun shoppen enzo . En dat terwijl er werd gewaarschuwd omdat niet te doen. 

• dinsdag 11 januari 2022 @ 12:34
    reactie op (#8) Peris

Quote: Peris

maandag 10 januari 2022 @ 16:37

Zo slecht doet de jeugd het over zijn geheel niet. Ik kan me heel goed voorstellen, dat ze steeds meer tabak van alle regels krijgen.

Toch niet alleen de jeugd?

• maandag 10 januari 2022 @ 16:47
    reactie op (#8) Peris

Wie niet, als je als enigste land in europa in een lock down zit. In alle andere landen om ons heen is alles open. Ik zit ook al 2 jaar thuis vanwege dat thuiswerken. Ben er helemaal aan gewend. Ik hoor ook niks meer van mijn werk. Maak er helemaal niet druk meer om. Ik merk wel steeds dat ik er uit moet wordt niet goed van die stilte om me heen. Dus dan maar 2x een wandeling door de stad zie ik tenminste mensen.

• maandag 10 januari 2022 @ 16:37
    reactie op (#7) Susan-

Zo slecht doet de jeugd het over zijn geheel niet. Ik kan me heel goed voorstellen, dat ze steeds meer tabak van alle regels krijgen.

• maandag 10 januari 2022 @ 10:12
    reactie op (#6) stam1951

Quote: stam1951

maandag 10 januari 2022 @ 08:49

Dat met die vakantie bedoel ik in het geheel. en op een feestje had hij zowiezo niet moeten zijn. ik bedoel maar als men zich niet aan de regels houd blijft dit maar door gaan

Het is de jeugd he die krijg je lastig in gereel. Dat is vanaf het begin al zo.